Changemanagement

Ondersteuning crisismanagement

Type: ondersteuning crisismanagement 
Wat: aanreiken van planning, tools en crisiscommunicatie 

Case: 

  • Klant loopt tegen de terugvallende resultaten aan. 
  • Maistro analyseert adhv crisismodel* en diepte interviews met alle betrokken partijen wat de beste mogelijkheden zijn om zo snel mogelijk te kunnen schakelen. 

Concreet:

  • 121 sessies met ondernemer als businesscoach
  • Plan van aanpak voorgesteld en door de ondernemer zelf geïmplementeerd.
  • Timings en mijlpalen afgesproken. Door Maistro opgevolgd.
  • Planning werkvloer onder handen genomen en geïmplementeerd
  • Agenda ondernemer ingevuld
  • Crisiscommunicatie ondersteund

Doel:

Asap de controle en organisatie van de onderneming terug op de rails krijgen

Resultaat:

  • Ondernemer heeft een nieuwe, blijvende aanpak
  • Schakelt sneller inzake crisiscommunicatie
  • Begrijpt het belang van een plan van aanpak met concrete call to actions en concrete, haalbare doelstellingen

*crisismodel:

we ontfermen ons over volgende aspecten:

  • peoplemanagement
  • bedrijfsstructuur
  • externe partner als bedrijfsrevisor

 

Uw browser is verouderd!

Update uw browser om de website correct weer te geven. Update uw browser nu!